Vinterveckor med skidor, snor och bus

Här kommer ett livstecken från mumintrollen på Backvägen i Solna. Efter kräksjukan där i förra inlägget har vi hunnit med falsk krupp, feber, förkylning, friskare igen och så mer förkylning, hosta, och mera feber. Lyckats få ihop en fin bunt med VAB dagar. Känner mig själv lite hängig idag, lite så som man kan känna sig innan en förkylning bryter ut. Mera kangjang och apelsiner åt folket!



Det är jag som är lilla My eller var det snor(k)fröken

Orkar egentligen inte skriva mycket mer ikväll. Vi lever och mår....lite blandat. Dagarna springer iväg och Theodor längtar efter fredagsmys varje dag. Det ska numera vara samma upplägg varje fredag. Äta god mat, bada, poppa popcorn, hela familjen ska mysa ner oss under ett täcke i soffan och så en film som Theodor väljer. Eftersom vi alltid börjar se filmen strax efter 19 och vi fortfarande håller på 20.00 som sovtid , så är det många filmer som jag inte har sett slutet på :-)

Har blivit lite skidåkning på längden också och härliga utflykter i det galet snöiga vinterlandskapet.


Korvgrillning och lek på isen i Sigtuna för ett par veckor sedan


"number nine bend your knees"

där vi även hann med att öva lite på alpformen. Sååå härligt att tänka att vi den 20 mars sätter oss på ett flyg ner till Engelberg och en veckas skidåkning och mys i alperna där.

Nu ska jag kolla lite på en jobbgrej och sedan måste det somnas inte allt för sent. Som vanligt på torsdagar, yoga in the early morning.

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Kikan

After sitskin blev ganska lugn;)Hehe..

Det verkar som om ni lyckas få alla åkommor.. inte kul ju. Se nu till att hålla er friska, och yoga ut alla baskilusker:)

Va härligt med Engelberg, jag vill oxå:)

Hoppas ni får en riktigt härlig vecka..



Jag åker upp till Åre på lördag för en veckas jobb. Hoppas på en fin vecka med lite härlig sol:)

Skönt att komma iväg en sväng, tänka på lite annat för stunden!



Va söt han är Theodor, hehe..



Ha en skön dag och sköt om er..

Kram från mej!

2010-02-11 @ 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0