Så var det fredagsmys.....

Bra dag! Fredag, tog lite sovmorgon, var ganska effektiv på jobbet....ja för att vara fredag iallafall. Unnande mig att gå ganska tidigt. Tog en lååång runda i Solna C. Ville shoppa höstkläder. Gick lite segt med det så jag gick och klippte mig istället. Känns bra. Christian o Theodor har haft sin lediga fredag ihop och då tog de en skön dagstur ut till Ingmarsö. Nu i kväll har vi efter middagen haft äkta "filmreklam-fredagsmys". Myskläder, popcorn, filt och så en tecknad film på TV:n. Mysälskaren Theodor var inte besviken med mamma på ena sidan och pappa på den andra. Vi fick också ta några popcorn om vi ville....


Den bästa jag vet (bilderna tagna av Josefine)

Veckan har gått fort som så ofta förr. Sommarsolen fortsätter tacksamt att lysa upp dagarna och gör att livet känns lite extra skönt. Veckan har förutom det vanliga i vardagens ekorrehjul dvs jobbe, hämta på dagis, leka på lekplatsen, äta middag, bada son, läsa, mysa, facebookhänga, ligga på spikmattan, sova för lite, också erbjudit en härlig mix av, filmjobb, after work med favvomammorna och nötande av löparskor.

Helgen som kommer blir det lite av varje. I morgon ska jag få sova längst....halleluja vad skönt. Sedan har vi en ganska oplanerad dag, men tanken är att vi ska vara tillsammans och ha det lugnt och skönt. På sen em så sviker pappa Christian för vänner.... vilket inte gör oss så mkt för vi får sällskap av Kattis. Ev blir det middag på Mornington innan en fortsatt slapparkväll med kladdkaka hemma på Backvägen.

Söndag ska jag på Kick-off med jobbet... på jobbet. Känns sådär spännande att vi ska vara där man är varje dag....men lågkonjunkturen talar väl sitt tydliga språk. Tror dock personligen att det gynnar företaget mer att man är i en annan miljö så att alla kan slappna av och lära känna varandra och att man då kan ta med sig den goda stämningen till jobbet.
Nu lät jag visst lite neggo.... vi får det säkert trevligt, det blir ju vad man gör det till :-) Kul att träffa alla kollegorna i Göteborg o City också, det gör man inte varje dag!

Nej, nu blir det sängen. Skymtade att de visar Dirty Dancing på TV, den vore kul att se, har aldrig sett den.....(ironi med stort I, den gick ett par varv i VHS:en på den gamla goda tiden)

Önskar er en riktigt skön helg!!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0