"Jag ska måla hela världen lilla mamma"- jag kan själv

Lördag kväll. Ätit  för mycket godis.... sådär så man mår illa. Sett på fotbollen som ju inte blev någon rolig historia om man håller på Sverige....också illa.

Annars har dagen bestått av hemmamys, shoppingtur i Solna C och ommålning av hall. Även tillverkning och uppätning av äppelpaj, middag, bad och barnprogram och så hann jag städa ur ett skåp där emellan.


Alla skulle hjälpa till och måla.....

Den lille målaren flyttade ut pottan från toaletten också, för han var noga med att inte gå ut i hallen som vi sagt att han inte fick när vi målade. Ordning & reda :-). Han har varit utan blöja precis hela dagen tom när han sov middag.

I går åt vi middag på mitt jobb. Vi har verkligen kört igång med världens bästa koncept i restaurangen,
GET MOV In´family kallar vi det. Det innebär att barnen äter fritt från en barnbuffé och sedan kan de, om man vil,l vara uppe i ett lekrum med tillsyn när föräldrarna äter sin middag. Detta kör vi vare fredag och lördag mellan kl 17-20 och i samband med detta kan man provträna på vår Health Club, låter väl inte så dumt!

Nu svider ögonen av trötthet och det där jädrans ögonlocket rycker.... Har haft ryckningar i höger ögonlock mer eller mindre varje dag i två månader nu. Borde kanske kolla upp det, känns lite jobbigt.

Sova kan säkert vara en bra idé, så jag säger godnatt och önskar er en fortsatt härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0