Besök av liten bror och sommaren

Fredagkväll. Stockholm sprudlar av grönska, solsken, värme och glada människor. Lillebror är på besök :-) vilket vi alla tycker är kul. Liten Theodor var väldigt förväntansfull och blev väl ungefär såhär glad när morbror dök upp igår torsdag.


Jag är glaaaaaad

Torsdagen hade han varit hemma med pappa, för dagis har haft stängt i två dagar för planering. På kvällen när Theodor och jag var själva hemma för Christian och min bror var på fotbollsderby här i Solna så hade vi en massa mys för oss. Baka chokladmuffins blev en av skojsigheterna.


Mamma fick också smaka smeten....med hela ansiktet

När jag lagt den lille så stod jag och fixade picknickmat till vår Skansenutflykt idag.
Vi mötte upp Leo  & Alexander och deras mammor ( ja de har vi känt sedan grabbarna var pytte och vi satt och ammade och lärde oss hur man blir mamma på BVC) vid 9.30 och var inte hemma förrän nästan kl.17 nu ikväll. Vilken härlig dag vi har haft!!!


Mamma fösökte ta lite fina bilder men jag for runt så mkt så hon lyckades inget vidare....

Nu ska jag snabbt ner och ta ut tvätt ur maskinerna och sedan blir det TV med de andra.

De ska på Elitloppet på Solvalla imorn. Jag o Theodor ska på utflykt och förmodligen en sväng inåt stan och heja på min kollega som ska springa Sthlm Marathon.

Ha en riktigt skön helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0