Jajja på besök och aja i bihålorna

Så sitter man här med värkande bihålor....Never ending förkylning har nu satt sig som inflammation i de bihåliska gångarna, tack för det. Fick stanna hemma ifrån jobbet igår torsdag, sov hela dagen. Kände mig aningen lättare i huvudet senare på eftermiddagen och tur var väl det. Fick finbesök av liten syster och hennes kompis Jennie. De har varit uppe med sin klass på besök i storstaden ett par dagar, varit på dramaten, naturhistoriska och inte minst  varit med på Kvällsöppet inspelningen med Ekdahl. Lilla systern fick sitta med i publiken i direktsändning och syntes en massa. Om någon önskar autograf så säg till ;-)

Theodor med sin älskade "jajja" (i höstas)

Idag så är det min lediga fredag med pluttas. Jag känner mig långt ifrån i topform men med pencilin, nässpray, naturläkemedel för bihålor, huvudvärkstablett, multivitamin och halstablett så orkade jag mig ut med Theodor för en mysig utflykt till sjön. Sallad och bröd till fåglarna, lek med boll, gunga och is.

Han ligger nu och snusar sött  på kudden och tjejerna håller sakta på att byta ut sina rutiga pyjamaser mot vanliga kläder. De borde passa på att hitta på något annat än soffhäng tycker jag men det är ju inte jag som bestämmer ;-).

Funderar på att lägga mig och läsa Vasalöparen, tidning som dök upp med posten igår till de som ska åka någon form av Vasalopp. Om en vecka är vi påväg upp till Dalarna.....hjäääääääälp.

Om jag mår bättre imorgon så kanske jag och Christian smiter iväg på en romantisk middag på tu man hand,
trevliga restaurangtips mottages gärna.

Ha en kärleksfull helg, kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa Miltonmamma

Le Rouge i gamla stan! Så mysigt inrett o god mat. Very romantic, några drinkar efter maten i den miljön o sen blir det åka av ;-)

2009-02-13 @ 14:20:06
Postat av: Majja

Jag har hört att han Melker Andersson har sänkt sina priser så det är både gott och "billigt" att äta på hans ställen numera.

2009-02-13 @ 19:03:14
URL: http://majja.greken.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0