Från Sheraton till Sandlådan och sedan blev det disco

Vilken trevlig fredag !!! Den började väldigt tidigt som de flesta av mina dagar numera. Kl 06.10 idag så hela 10 min senare än de andra dagarna i denna vecka. Var så trött så jag inte ens kände mig piggare efter en kvart i duschen, då är man trött. Fattar inte varför, jag somnade ändå vid ca 21.30 igår i soffan......och vid 22 så bar Christian in mig till sängen...eller kanske inte bar, snarare "öhh, älskling gå och lägg dig i sängen, knuff knuff".

Denna morgon begav jag mig till ett annat hotell än Mornington, nämligen självaste Sheraton in the main City. Vi som arbetar med våra fina Healt Clubs på hotellen i Bromma och Stockholm var på inspirationsföreläsninga och frukost som Wellnet höll i på Sheraton. Det var ganska intressant och min kollega Martin lyckades vinna utlottningen av en marknadsföringingsplats på företagets hemsida.

Sedan blev det lunch och möte för mig och kompan Martin med vår chef Märit. Vi gick till ett av stans nyaste och största hotell med en restaurang med gott rykte....hum vi väntade på vår mat i en timma.....och det var inte så mkt folk. Vi hade visserligen en massa att prata om men men, hungrig som en varg hann man bli. Det hela ledde iallafall till att de bjöd på najsiga desserter och kaffe och maten var god.

Blev någon timma på stan innan jag åkte hem, hem till världens bästa finaste killar på hela detta snurrande jordklot!


Här snurrar de runt på Ölands Djurpark i somras

Mys och lek inne och ute. Ute plockade vi färgglada löv, gungade och så självklart bakades det sandkakor. 
Efter middagen så har vi haft fredagsdisco så vardagsrumsväggarna har skakat. Ett glas rött vin till middagen och det började svänga i mamma Mu's lurviga ben. Theodor var inte sen att hänga på med en nalle under varje arm. Jag fick en nostalgitripp när jag skickade i gamla CD-skivor i spelaren. Tracy Chapman och Thomas Di Leva' s gamla klassiker blev det bla.Theodor verkade överlycklig när mamma, pappa, han och några nallar, alla stod och hoppade till "Vem ska jag tro på, tro på tro på, tro på.......

  OBS! Ser ni likheten med den lila Teletubbien Tinkie Winkie???Ha ha ha

Han somnade nybadad och nydansad strax för åtta och nu ska jag bege mig till köket och vispa vaniljsås. Bakade en äppelkaka innan middagen som har stått där och luktat gott länge nog nu. Det är vi värda jag och min skäggiga älskling efter en lång arbetsvecka. Hoppas ni får en härlig helg! Själva har vi inga större planer för imorgon och på söndag ska vi ut och hälsa på hos Christians föräldrar i Sigtuna, trevligt :-)

Ciao bellas et bellos ( det där var inte rätt va om man försökte få till lite Italienska???)Hahaha


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Kul! Hihi jo, det var nog ganska rätt-förrutsom att och inte heter et utan e! =P



Godnatt!! Hoppas ni får en skön dag imon!..

2008-09-26 @ 23:45:13
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Taack! =)



Ha en trevlig dag nu!.. Hälsa Tove & Johan!



Puss!

2008-09-28 @ 10:21:05
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

KRYA PÅ DIG!!<33

2008-10-02 @ 14:03:10
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0