Bland nallar små och en skenande gummihäst

BrunettBerta här. Just varit och lämnat blommor till vår granne som fyller 40 idag. Borde röja vidare i köket men råkade gå in på bloggen en liten sväng.
Det blev som jag önskade en härlig, solig höstdag. Vi har varit ute och matat fåglarna vid sjön och lekt i sandlådan. Varit inne och lekt endel också och så lyckades Theodor göra ett fall in i dörrposten. Rackarns dumma ostabila gummihäst som välte med min godisbit på. Tack o lov så gick det inte hål, blev en gigantisk blålila bula som redan har gått ner en hel del.

Den lille prinsen sitter  just nu i skrivande stund och badar.

Ser ut ungefär såhär.

Han börjar nog egentligen bli lite för stor för baljan, men det känns bra för dels behöver man inte spola upp så mkt vatten och så sitter han säkrare. Dvs han sitter fastkilad så han inte kommer loss.....hihi nästan bara.


Såhär såg gullepojken ut när han vaknade efter sin middagslur. Dvs ca 20 min innan han tog sin olyckliga ridtur på gummihästen. Skulle ha hålt sig till de små nallekompisarna...


Nu ska jag gå ner och hämta upp vår färdiga tvätt och så är det saga och välling på tur.....sen kan man ta och fredagsrelaxa på riktigt. Fast jag är inte helt ledig i helgen...jag har jour på hotellet. Vilket kan innebära inga konstigheter alls eller att de ringer och säger att hela hotellet håller på att rasa samman. Jag hoppas på det förstnämnda. Oavsett så ska jag in och vara på jobbet 4 timmar på söndag.


Ha en najsig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Jajamänsan- den står i ugnen och växer nu- är färdig när som helst nu!..=P



Åh, gottigt med glass också!..



Kul att du uppdaterar så ofta nu- det gillar vi! =)

Rackans dumma åsnan Åsa!..



Ha en fortsatt mysig kväll kära,fina sis!

2008-09-19 @ 21:34:07
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0