Gulligullan koko som en gök och här kommer lilla grannen

19.57 slirade jag in med cykeln på Backvägen nu ikväll. Måndagar är lika med mitt lite senare jobbpass och då har mitt mål börjat bli att hinna hem och säga godnatt till lillemannen iallafall. Han satt redan med vällingflaskan i mungipan när jag kom inrasande i hallen....men jag hann få den där härliga godnattkramen :-)

Har varit en bra dag på jobbet annars....varit runt på en massa spontana besök hos företag i närheten av hotellet. Gulligullat en massa och delat ut fina Goodie-bags. En massa glada grannar som nu kan komma och provträna på vårt gym, (www.morningtonhealthclub.se), få en god lunchtallrik, konferera billigare, läsa om hotellet, äta nötter och leka med sin nya nyckelring och penna etc...

Inte så mycket annat att förgylla detta inlägg med eftersom jag i stort sett bara har varit på jobbet idag.

Kan kasta ut en Dagens fråga! Hur snabbt bygger man upp sin kondis så att man inte flåsar så man får blodsmak i munnen av att cykla från Solna till Bromma vilket tar ca 15 min? Jag hoppas varje morgon att det ska kännas lätt som en plätt.....men det gör det inte.

Nu ska jag börja inkörningen mot sängen, snart ringer klockan och då är det bara att hoppa upp på cykelsadeln igen och börja trampa. Ja jag kanske tvättar mig och tar på mig kläder först men det var det väl ingen som inte förstod, haha, godnatt, godnatt!


Kommentarer
Postat av: J o s s e

4 dagar sedan du bloggade nu gulligullan koko!..

Vi väntar Spänt på nästa inlägg! =P

2008-09-26 @ 18:01:15
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0