Bröllop nr två.....nedräkningen har börjat

Bröllop nr 2 närmar sig med stora steg...det vill också säga att min premiär som Toastmaster kommer allt närmare. Läget under kontroll just nu känns det som. Har också lagt ner ganska många timmar på att förbereda detta spektakel, både mentalt och fysiskt så skam vore det annars.

Just nu har jag kommit till kapitel, vad ska jag egentligen ha på mig och borde jag kanske boka frisör för frisyrfix. Vill inte stå där med min gamla hederliga tråkhästsvans som nästan sätter upp sig själv numera.

Är just nu inne på att slå på stort och ha på mig min ganska pampiga turkosa långklänningen med paljetter och hela köret.

Nä nu har min kära son bestämt att nu ska vi ut. Eller rättare sagt borde vi redan vara ut. Nu sätter han en sandal på min fot......hahaha.

Skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0