Extra tjusig liten kille och nu har resan mot vasan startat

Nu har jag kommit en bit på väg mot Tjejvasan 2009! Jag har provat ut skidor och diverse kläder i i över en timma på Stadium. (Det var väl en litenbit på vägen iallafall).Vi var fyra stycken från jobbet som skumpade iväg med vår tjusiga landrover till Vasaloppsbutiken vid Bromma Flygplats. Massa skidor, stavar och pjäxor ialla dess former och färger, tur att vi fick hjälp av någon mer kunnig än oss. Det var inga stålvajrar man skulle fästa bakom skorna på de här skidorna som sist när jag åkte för ca 17 år sedan. Pjäxorna jag fastnade för var riktigt sköna och fina, vita med silvriga blommor och en massa skönt fluff inuti. Ganska snygga skidor med, Fischer, gråa, vita och lite neongula. Hade gärna haft  mer GET MOV IN färgade med en massa chockrosa eller orange men det fanns inte :-).

Thedor har varit extra fin på dagis idag. Han gick stolt iväg med sin nya mössa, det var den som gällde och ingen annan!

Bjuder på ännu en mössbild. Om någon vill vara lika fin som Theodor så kan man beställa en gosig mössa eller vantar och en massa annat fint på www.kikans.se

Jag funderar på att beställa mig en GET MOV IN' mössa. Svart med ett orange tryck. Hum..kunde bli riktigt coolt.

Är trött som en jag vet inte vad men har en massa att ta tag i. Överväger att tappa upp ett bad, börjar med det tror jag.

Mot skumbadet!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0