Liten gran, gosig mössa och så har vi gjort Göteborg

Det lackar med raska steg mot jul och jag nyttjar så många av dygnets timmar jag kan......varje dag numera. Mycket som ska hinnas på jobbet, avtal och presenter och en massa annat. Hemma pysslas det också. Theodor har fått upp en liten gran i sitt rum som vi klädde alla tre nu ikväll. Oj vad spännande!


Jag har en alldeles egen gran och nu leker jag och min alldeles egna pappa med lego....

Helgen var annorlunda eftersom jag och Christian hade en "romatic weekend" i Göteborg med julshopping och extra lååånga sovmornar. Theodor levde livet hemma hos farmor & farfar i Sigtuna :-)

Idag fick Theodor paket
som vi var och hämtade ut i affären. Världens bästa "morbrors-flickvän-Erika" hade gjort en fantastiskt fin och gosig mössa. Jag var en lite dålig mamma och lät honom öppna sin julklapp alldeles för många dagar för tidigt men jag var ju lika nyfiken som liten son som klämde glatt på sitt mjuka fina paket.




ja min mamma mutar mig med kex så att jag sitter stilla en minut och låter mig bli fotograferad...

Finns en massa mer att skriva om men nu hänger ögonlocken snart nere på kinderna så jag rundar av, beger mig mot badrum och sovrum. Måste cykla härifrån 06.25 imorn, tar min kollagas yogapass kl 07.00 imorgon bitti. Så har ni vägarna förbi Mornington Hotel Bromma och dess Health Club vid den tiden så ses vi.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: natta

hej madde hur är det? :)

var de du som skrev häromdagen på bloggen? hmm

haha vilken gosig mössa nästan så att jag vill ha en själv :)

massa kramar!

2008-12-17 @ 14:53:34
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

hej madde hur är det? :)

var de du som skrev häromdagen på bloggen? hmm

haha vilken gosig mössa nästan så att jag vill ha en själv :)

massa kramar!

2008-12-17 @ 14:53:42
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

hej madde hur är det? :)

var de du som skrev häromdagen på bloggen? hmm

haha vilken gosig mössa nästan så att jag vill ha en själv :)

massa kramar!

2008-12-17 @ 14:53:51
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

hallå där!

tackar =) aa ska verkligen försöka att bli frisk nu vi ska försöka åka till mormor nu på fredag och där borta är det super varmt så vill helst inte vara sjuk då.

Ta hand om er!

god jul och gott nytt år!

massa varma kramar

2008-12-18 @ 01:47:22
URL: http://natalies.se
Postat av: karro

söta bilder =)

2008-12-20 @ 22:55:41
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0