Min nya bebis

Sitter här och det närmar sig midnatt denna fredagen den 7 maj, tillika min käre fars födelsedag. Ännu en vecka har rasslat iväg. 3 timmar frukostmöte på Grand Hotell och en heldag på Malmö Airport har förgyllt den här halvkyliga veckan i maj.
För exakt två veckor sedan var det kalas här i lyan. Hade en mycket trevlig födelsedag med fest som varade ända in på morgontimmarna... Tack alla underbara som var här!
Blev även ordentligt firad på morgonen med fika på sängen och presenter. Hamnade i någon form av lättare chock när ett av paketen innehöll en systemkamera. En Nikon D3000, vilket inte sa mig så mycket alls då....men jag trivs sååå bra med den och tar hand om den som min lilla bebis.

Lägger in några av de drygt 400 bilder jag har hunnit ta dessa veckor, ja ni slipper se alla :-)


Fick vackra blommor


Liten söt får agera modell ungefär hela tiden


Åker bil till Kalmar


Där vi firade Valborg med nära & kära


spännande med elden


och lycka att rida ponny för första gången


Theodor med sin älskade mormor

Min älskade lilla mormor blev dramatiskt sjuk precis natten till vi skulle åka ner. Så henne fick vi hälsa på på hjärtintensiven....
Hon är fortfarande där och jag tänker på henne lite hela tiden och önskar av hela mitt hjärta att hon ska få bli piggare och starkare och vara med oss en massa flera år.


en bild på mormors blommor får symbolisera mina tankar på henne <3


systrarna söt


och Theodor och morfar kan också göra miner


ett mysigt besök på Skälby Gård med bästa Alvin


härlig, solig dag


min stilige bror

Bror min har kommit hem ifrån sin skidlärarsäsong i Stöten så honom fick vi också glädjen att träffa när vi var nere.


Lördagsgodis

Nej nu vaknar väl snart Theodor och tror att det är morgon. Kan vara så att Christian mumlade att jag får gå upp först imorn när han gick förbi här för en timme sedan...aj då. I morse stod Theodor inne hos oss och ropade glatt " Det är morgon nu"!!! vid kl 05:40....no, no i morgon bitti är det väldigt mycket natt om han vågar tro något annat vid den tiden ;-)

Önskar er en riktigt skön helg!


Kommentarer
Postat av: YB

Förstår att du gillar att fota med nya kameran, MEN

vissa bilder kunde du ju gärna skippat i bloggen

eller? Sötast var Theodor o Alvin hand i hand + den lille riddaren.

2010-05-11 @ 15:23:35
Postat av: Lisa

Nu har jag äntligen kikat in. Du är en strålande fotograf Madde! :)

Söt-pojkar! ♥

Jag har också fina bilder, får lägga ut dem på facebook istället! ;)

Tack för sist, det var ett perfekt sätt att träffas på. Och vilken tur vi hade med vädret, det har varit typ 4 gr kallt sedan den söndagen... Så det var meningen! :)

Stor kram

2010-05-12 @ 09:24:21
Postat av: Lisa

Glömde, tycker inte alls en endaste bild skulle skippats - de är jätte fina allesammans! :)

2010-05-12 @ 09:25:52
Postat av: Josefine

vet du en sak syster..? jag älskar dig!

2010-05-23 @ 23:45:08
URL: http://www.lollipoppan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0