Lite allt möjligt och Liten Mr Lejonhjärta

Vi åkte också på kräkhelvetet för att tala ren svenska. Värsta magsjukan jag kan minnas att jag har upplevt... Ja, ja det var inte i helgen som gick utan helgen innan så vi är stadigt på banan igen. Händer en hel del spännande saker på jobet så jag känner mig laddad :-). På hemmafronten myser vi på så gott vi hinner mellan alla måsten.

Hade besök av lillebror och hans söta flickvän Erika i helgen. De bodde på Mornington men var här och hälsade på, kul att träffas! (Jag ska träna jättemycket på Wii så ska de få spö allihop nästa gång ;-))

Lekt frisör har jag också gjort. Jag må vara lite pysslig och inte helt okonstnärlig men det det med att klippa hår är nog inte min starka sida. Här kommer en bild på vår alldeles egna lilla "Skorpan Lejonhjärta"


Skorpan som ramlat på isen och skrapat kinden


hum, ska jag nypa mamma i halsen eller ge henne en puss...

Hade tänkt åka skidor i helgen som gick men tiden bara försvann och orken fanns inte ens från början. Får bli desto mer i helgen som kommer. Den 5 mars är det Vasaloppsdag! Detta år delar vi på de 9 milen i en stafett. Vi är fem st på jobbet som ska åka. Jag ska troligen åka sista sträckan på 19 km och är redan nervös. Förra året på Tjejvasan kunde man ju tänka att det får gå som det går....nu ska det gå och helst fort också.....

Kastar in en bild till på den bästa killen i hela världen, för jag tycker den är så söt!


myror i brallan har man ju hört om men vad är det här....

Inga myror i mina brallor men däremot grus i ögonen. Stänger ner här nu och börjar leta mig in till sängen. Tidigt upp imorn, håller yogapass på jobbet kl. 07.00.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar lite ny uppdatering o bilder på lille söt.

2010-02-08 @ 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0