Bilder säger mer än tusen ord

Så är sommarens semester förbi... Dagar i lathet, att göra vad lusten faller in, träffa vänner och familj. Slappa, äta gott, dricka lite vin när och då. Solen kom de sista veckorna som jag så innerligt hade hoppats på. Då var vi ute på Ingmarsö och kunde verkligen njuuuta av solen och värmen.
 
Bilder säger mer än tusen ord så här kommer sommaren i bilder:


Första veckan var vi ute på ön och fick besök av bästaste Lisa, Micke och Alvin

Därefter var jag så lite sportig och klarade av Vansbro tjejsimmet. Bjuder dock inte på en bild i våtdräkt och simmössa...av den enkla anledningen att jag inte har någon bild.


Sedan bar det av till Malmö och häng med våra underbara vänner


Här är det möhippa för Ninavännen ( som blir fru Kapsimalis imorgon ) En helt fantastisk dag och kväll och natt i Halmstad och Tylesand med Lena & Orup och partaj....

Bröllop i morgon ja, men vi kommer inte vara med i Halmstad för vi ska på bröllop här i Stockholm. Varför ska det hända allt roligt på samma dag :-(. Vi har även fått inbjudan till en bröllops/30års-fest  hemma i mina barndomstrakter..... ja ja.) Vi kommer garanterat få en supertrevlig dag i morgon när vi firar våra vänner Kattis & Skarre.


Från Malmö fortsatte resan över till farbror Martin i Köpenhamn


och farmor kom också ner till sin hemstad.. Vi hittade på en massa kul saker

och allra roligast var Nyckelpigan på Bakken

Efter vår lilla utlandsresa ( ja Danmark alltså) så åkte vi upp till mina hemtrakter, de småländska skogarna. En hel vecka med familjen. Tiden gick som vanligt alldeles för fort och jag hann inte med att träffa hälften av de ville träffa...buhu. En annan mindre bra trend när vi firar sommarsemester i Kalmar är att solen och värmen gömmer sig.

Här gör vi ett tappert försök att få sol...

Nej nu kommer mor, far och lilla syster De ska passa Theodor i morgon när vi ska på bröllopet. Fortsätter en annan dag.

Kram & Hej

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Såå fina bilder!



Jadu,den som det visste!..^^,

2009-08-26 @ 13:20:34
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0