Top Model nästa och en väldigt kort jobbvecka...

Så var den här arbetsveckan slut.....innan den knappt hann börja.
 Vi kom hem från skidsemestern igår kväll och i morse var jag på jobbet kl 07. 00. Pigg som en lärka :-) Fick en ganska effektiv jobbdag iallafall och sedan var jag och lyxade till livet lite med en makeover och fotografering på en studio inne i city. Tack Emilia för att du fixade dit mig :-)!



Semestern uppe i Stöten blev hur mysig som helst. Så härligt att få umgås en massa dagar med familjen. Bra stor stuga, skön snö i backen, god mat, spel, bowling, bubbelbad, bastu, slappa ja, det blev toppenbra. Tack broder för allt fix och för skidlektionerna för Theodor. Tack mamma & pappa för allt ni bjöd oss på och för trevligt sällskap.
( Kram till dig också syster yster Jajja)



Nu är det då redan helg och det står allt möjligt på schemat. Packa upp allt som inte än är uppackat (dvs bara min väska kvar....) Tvätta två ton kläder, köpa ny dammsugare, städa med ny dammsugare. Gå på 2-års kalas hos en av Theodors bästisar, Jonathan. Fisketur för pappa Christian dvs en sk PCF-dag för mamma Madeleine och Theodor (PappaChristianFri-dag).

Nu börjar ögonen åka i kors så jag rundar redan av detta lilla inlägg. Äh, vad tusan, jag laddar upp en egobild till när jag nu unnande mig att köpa bilder dyrt så ska de väl användas.



Godnatt & Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

JÄTTEFIINA BILDER SNYGGINGSYRRAN!! :D

2009-04-17 @ 23:57:30
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: YMB

OJ, OJ, OJ, Vilken snygg tjej på bilderna.

Ser inte ut att vara en dag över 20.

Kram från din stolta mor.

2009-04-21 @ 09:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0