Det gick bra......

Puh vad skönt det känns. Det gick BRA att hålla yogapasset ikväll. Hade 6 st som var med och de verkade nöjda :-)

En isande kall men solig måndag som började med morgonmys med Theodor. Efter 15 minuters slagsmål med alla vinterkläder i hallen så var vi tillslut påväg till dagis och klockan var 10.  Nästan en vecka sedan han var på dagis och när vi kom fram till grinden så såg några av de äldre barnen Theodor och log stort och kom springandes och skrek glatt, "Theodoooor, ja nu kommer Theodoooor" Han blev jätteglad kunde jag märka och var inte sen att ta emot en kärleksfull kram från Linnea 5 år. Inga problem att lämna honom där inte, han vinkade glatt hejdå till mamma mu som traskade hem med ett leende på läpparna. En hurtig cykeltur i den krispiga novembersolen och så en bra dag på jobbet.

Rundade så av kvällen med att hålla i ett 45 minuters pass Yoga och så hopp upp på cykeln och hem i den kolsvarta novemberkvällen. Christian sitter och frotterar sig med fotbollseliten i Globen ikväll så snälla farfar har varit hemma med Theodor. De verkade ha haft en skojig kväll.

Nu sitter jag och kikar fotbollsgalan jag med, det var ju trots allt ett mycket bra lag som vann allsvenskan iår. Kalmar FF tjalalalalaaa.

Imorn blir det till att skutta upp vid 6-tiden......

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Mmm, skumtomtar är så Farligt gott- nästan lika farligt gott som pepparkakor! ^^,

Åh,jag blir så julsugen när jag äter sånt där juligt...



Tack så mycket sis, blir nog inte skolan för min del imon heller- kanske åker in en sväng o går på sista lekt. (samhälle) där läraren ska gå igenom det sista,viktiga inför provet. Tidigare del av dagen är nämligen bara dans och medieproduktion.

Så, lika bra va!?



Kram & Godnatt kära du! <3

2008-11-19 @ 00:01:26
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0