Besök av bäsis, julfest och så lite mer kräksjuka

Blä up. Jag åkte också dit på lite kräksjuka. Verkar vara någon konstig variant som har vandrat runt i vår lilla familj. Mådde bra hela dagen igår (trots julfest kvällen innan) men började få en krampig magont efter vi lagt lilleman och sedan började jag frossa, gick o la mig och vaknade vid midnatt och mådde skit. Har sovit en massa idag och inte velat äta. Jag som velat ha en riktigt mysig 1:a advent med julmarknad i Sigtuna och allt....
Hann få upp julstjärnor och adventsljusstakar igår iallafall så lite juligt är det. 

Annars så har det varit min lediga fredag. Vi fick besök av Emilia & Elvira. Theodor var väldigt förtjust i den lilla söta "bäsen" som han säger istället för bäbis :-)


På kvällen var jag så på julfest. Vi åt ett jättegott julbord på vårt systerhotell Mornington på Nybrogatan. Drack julöl, lyssnade på julmusik, mitt bord vann bordstävlingen, var med i julklappsleken, pratade skit med kollegor, kastade gris (spelet ) drack lite vin, snackade mer skit. Hade väldigt trevligt och gick vidare en sväng till SoapBar med två kollegor. Blev lite sent...

Nu ska jag gå och fortsätta vila. Vill kunna gå till jobbet imorn.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Uscha, vilken otur ni har, Krya på dig fort nu!!



KRAMKRAMKRAM<3

Sööt bild förresten

-Theodor ser så himlans stor ut!

2008-11-30 @ 22:41:12
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0