Värmebölja påväg och en historisk kväll

Godmorgon denna soliga onsdag i slutet av maj.
Efter en ovanligt stökig natt med en son som sovit oroligt och vid 00-tiden fick komma över till vår säng. Vilket peppar,peppar sker väääldigt sällan numera. Så är vi nu uppe och vakna och glada.
Christian stressade iväg och lämnade in Volvon på Service innan han åkte till jobbet. Vi är nu nära att få den såld till en av Christians kollegor. När Chrsitian fick tjänstebil i augusti så sa vi att nu säljer vi Volvon......det gick ju snabbt att få tummen ur och göra det, hum. Bättre sent än aldrig!

Idag lovas det ca 20 grader och sol och det är tydligen inledningen på en riktig värmebölja
över vårt avlånga land, 30 grader framåt helgen....mmmmm. Kanske kan börja skippa jeans och gympadojor med strumpor i snart. Ovant bara, jag känner mig helt naken bara av att vara barfota.

Börjar ångra lite att jag inte tränat mer eller lagt om min "kaffe/kakor/godis- är gott och det är ok för jag ammar fortfarande-diet". Har inte ammat på 2 månader nu och nu börjar det sätta sina spår. Den tidigare lite lätt utsugna kroppen börjar fyllas ut, tyvärr på fel ställen.

Ikväll är en lite historisk kväll. Vi är ett gäng tjejer som efter 4 år lyckats hamna i ett skede där vi alla är ogravida och oammande på samma gång, det ska firas med lite party. Eller rättare sagt njuuuta av att bara vara vi, några glas vin, god mat och kunna prata utan att bli avbrytna  av någons ett-åriga, två-åriga el treåriga son. Ja vi håller på att ordna ett eget fotbollslag :-) det blir bara pojkar.

Nu ska jag och Theodor lägga upp en plan för dagen. Ut till solen och de gröna parkerna blir det iallafall.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: YMB

Kul att du skriver ibland, ha nu
en riktigt skön dag i solen båda två. KRAM

2008-05-28 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0