Snörvel

Vill bli pigg till 100 % nu! Trist det är att vara halvdassig..... Vi har bestämt os för att åka till Göteborg imorgon tidigt istället för i eftermiddag. Största anledningen är att Christian inte ska stå i deras monter på mässan förrän på eftermiddagen och så hinner vi förhoppningsvis bli piggare
Jag somnade med Theodor för en halvtimma sedan men så ringde telefonen efter 10 minuter...tur att han inte vaknade iallafall. Annars har jag inte gjort mycket än denna gråregninga onsdag. Ringt om en faktura som jag trodde var fel...och det var den, tackar att man kollar upp och slapp bli 950 kr fattigare i onödan. Har även hunnit äta frukost, tvätta av plutten och klä på honom, lånat ut källarnyckeln  till en "byggnisse" samt kastat boll och läst böcker. 

Det blir en lugn dag i lyan. Ska planera och packa för resan. När vi kommer hem från Götet så är det inte många dagar kvar till nästa resa.....tjioho vad trevligt. Då åker vi upp till min kära lille bror som är skidlärare i Stöten. Jag, Christian & Theodor ska mysa ihop oss i en fjällstuga på en sisodär 30 kvm med mina föräldrar och syster yster över påsken. Hoppas på härligt skidväder......är jättesugen på att åka. Ska försöka fixa en "sittryggsäck" så att Theodor kan hänga med i backen. Om man vågar dra med honom upp ??? Annars blir det att turas om med pulka och kanske att någon vill ta med honom in i deras mysiga simhall.

Nu ska jag försöka komma ur pyjamasen...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: bror

det är tyvärr inte tillåtet att ha lilleman på ryggen, nya regler på anläggningen,. ha det gött i göteborg. snart dags för skidåkning, ska bli kul att ha er här. kramar

2008-03-12 @ 18:50:29
Postat av: J o s s e

Jag tar gärna med honom till simhallen, har längtat efter att få bada med honom!! =D

Hoppas ni får det jättebra i Göteborg, vi syns snaart! =)

2008-03-12 @ 20:48:10
URL: http://lollipoppan.blogg.se
Postat av: Gunhild

Hej pa er.Hoppas ni har det fint i Goteborg. Vi har det fint och trevligt med vara vanner. Ater gott och dricker gott vin. I dag har det dock varit trakigt vader men damerna har varit i shoppat.Pa mandag blir det golf langs med Indiska oceanen. Snart skall vi ha en hemmakvall tillsamman med ost och vin. Ha det sa bra o krama Theodor fran farmor o farfar

2008-03-15 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0