En snorig tisdag

Blää, vi är dassiga jag och lilleman. Han snorar och hostar och har velat vara i famnen mest hela dagen och jag känner mig tjock i hals o huvud och hade helst velat ligga under täcket nu på eftermiddagen. Ska gå och lägga mig snart tänkte jag....men så har vi ju tvätt i maskinerna där nere. 

Ute har solen strålat på en klarblå himmel, Christian kom hem och åt lunch mitt på dagen och middagen ikväll var god. Annars har dagen förrutom vanligt plock och städ innehållt att jag har suttit 14 minuter i telefonkö till Försäkringskassan, svarat på två mail och kollat efter bilstol på Blocket. Pratat med en kompis i telefon. Hon ringde för att anmäla sig till bröllop nr 2 som går av stapel den 14/6 och vi satt änge och väl och började planera möhippa och allt möjligt. Vilken sommar vi har framför oss. Vi är bjudna på Fyra bröllop ( Hoppas verkligen att vi slipper en begravning ). Jag ska vara toastmadame på två av dem. Nr 2 och Nr 4. Hade inte riktigt koll på vad det var jag tackade ja till.:-) Gick in på Bröllopsguiden.se och sökte på toastmaster samma kväll som jag tackade ja, började läsa den 2 km långa beskrivningen, fick lite ångest, gick ur sidan och tänkte att det där tar vi tag i lite senare..... nu börjar det bli senare.

Så om någon har lite bra tips från trevliga bröllop, så dela gärna med er :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: YMB

Ni får ta o krya på er! KRAM till Er båda.

2008-03-05 @ 15:28:50
Postat av: J o s s e

Krya på er!! Kramar.

2008-03-06 @ 17:02:13
URL: http://lollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0