Julis första dag


Min lilla gullunge och jag har haft en bra tisdag. Vi har kollat lite barnprogram. Ätit mat, lekt, gått och handlat mjölk och
sedan tagit ett bad. Borstat tänderna som alla kvällar och så åkte vi upp en sväng till grannarnas lägenhet och vattnade deras blommor.

Denna dag har annars bestått av sandlådelek.


På eftermiddagen så skulle jag så till mitt jobb för att träffa chefen. Hade inte helt bestämt mig för om jag skulle cykla el ta bussen......det blev ett enkelt val eftersom vi Stockholmare denna morgon vaknade upp till en total bussstrejk! Tur man inte hade behov av en längre resa.
 
Theodor hade en toppenrolig eftermiddag med sin bästis Jonathan och hans familj. De gick till stora parken och badade i plaskdammen och mumsade pick-nick.

Angående mitt jobb så vill de ha mig kvar ;-). Kommer nog bli en kul tjänst som säljare och marknadsförare som ska fortsätta att verkligen sälja in Get Mov'n konceptet till konferenser, företag och alla andra. Kommer köra endel pass på gymmet, kommer gå fler utbildningar etc. Blir tjänsteman nu också vilket bla innebär 6 veckor semester istället för 5. Lönen blev som den blev.......inget att dra fram den stora champangeflaskan för om vi säger så. Men men, pengar är inte allt.

Min kära syster och mor åker på en veckas härlig solsemester till Kreta på torsdag. Hade inte varit helt fel att åka med. Hum får fortsätta leta sista minuten-resa. Hittar jag något ruskigt billigt så tar jag min son under armen och kastar mig iväg till Arlanda.....hihi. Om inte så är kalendern fullbokad ändå.

Nu ska jag dyka ner i TV-soffan och njuta av ensamheten. Christian är ute och käkar med den blivande brudgummen Johan och den andra bestmannen på det 5.e av våra bröllop. Dvs det som Christian är Bestman/Toastmaster på och jag Toastmadame.

Lägger in lite bilder i mina tidigare inlägg nu innan jag stänger ner datorn.

Kram



Kommentarer
Postat av: Christian

Skriv mer så jag har ngt att läsa på jobbet ;)

2008-07-08 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0