Om en vecka.....

Nu har nedräkningen börjat....om en vecka bär det iväg till Thailandet. Har faktiskt börjat få lite resfeber redan nu.

Orkade inte skriva igår, var helt slut när kvällen kom. Hade min kära barndomsvän Tomas här på besök igår. Vi härstammar från samma skogar i småland och har sedan hamnat i varsin del av den kungliga hufudstaden. Det blir inte att vi träffas så ofta som man kanske skulle vilja men det känns alltid trevligt när det blir av.

Passen ligger kvar på passexpeditionen, jag kom ditspringande en timma försent igår. Så nu ligger den punkten kvar på to-do-listan. Ganska klassiskt av mig.

Just nu denna lördag ligger min lilla prins och tar sig en liten lur och den stora sitter och både kollar skidor och text-TV på en och samma gång. Den stora har även lite ångest....

För att  vi skulle få resan till Thailand så fanns det ett litet krav: att Christians låååånga hästsvans åker av. Den har varit avskydd av Christians mamma sedan den dagen den sattes upp för första gången. Själv tycker jag mest att det ska bli jätteskönt att slippa alla dessa långa hår överallt. Det är nu 1 timma och 5 minuter tills han sjunker ner i frisörstolen, klipp, klipp, klipp. Återkommer med bild, hihihi.

Jag ska också klippa mig men det känns lite mindre dramatiskt =)

Måste skynda, sitter här i morgonrocken och Theodor har vaknat och vill ha lunch. Tvätttid har vi också lyckats pricka in precis och lite städning av lyan skulle också behövas.

Kanske skriver senare.....ha en toppenbraig dag!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Kul att få se bild, eller är han villig att bli fotograferad nu förresten!?..=P

2008-01-26 @ 18:12:22
URL: http://lollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0