Ett nytt forsok.....

Nu ar det kvall och jag gor ett nytt forsok att skriva. Satt har i morse och skrev for glatta livet och sa gick det inte spara inlagget....surt.

Minns inte vad jag skrev sa det far bli en ny rapport. Redan lordag och imorgon kl 08 kommer forhoppningsvis en bil och hamtar oss och kor oss till en speedboat som pa 30 min ska ta oss till en paradiso, Raya Island. Hoppas det blir lika harligt som det later.

Sedan sist har vi annars hunnit med en massa bad o en hel del sol. Sol finns det gott om men vi har en bra solskyddsfaktor med oss, Theodor sa vi har inte brant oss an =).
Vi akte till Kata Beach i torsdags sa pa sin 10-manadersdag sa tog Theodor ocksa sitt forsta havsbad nagonsin. Dar i det klara turkosa vattnet med den kritvita sanden sa trivdes han som en fisk. Ni skulle se hur glatt han sprattlar.

Annars har det varit manga timmar vid poolen pa dagarna. Pa kvallarna har det blivit turer in till eller mot Bangla Road ( City ) med restaurangbesok och lite shopping. Har hittat en vaska som jag tror skulle passa Josse. En stor svart D&G, vad onskar du i present syster?

Igar kvall gick vi en ny vag och hittade varsta stora marknaden jattenara hotellet. massa saker men inte sa mkt folk. Nar vi gick dar sa borjade det duggregna och vi hann precis in pa en rtestarang sa oppnade sig himlen, haftig syn!

Idag har vi varit hos skraddren och provat vara festklader som vi syr upp. Vi passar pa eftersom vi maste kla upp oss minst 3 ggr i sommar pa brollop...

Maste kila upp pa rummet o packa nu. Skriver mer snart.

Varma gosiga kramar

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Åååh vad härligt det låter! =))
Hmm, jag tror att jag önskar mig en stor svart D&G väska...Men det är bara en önskan alltså!...;)

2008-02-09 @ 19:26:16
URL: http://lollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0