Jag har inte åkt vilse i Vasas spår utan är bara dålig på att uppdatera....

För att lugna alla nyfikna......jag har kommit hem från Vasas spår. De tre milen i Tjejvasan som gick av stapeln i lördags tog mig 3 tim och 26 minuter att klara av. Med tanke på att jag åt antibiotika tills på torsdagen innan och inte tränat märkbart den sista månaden så är jag fantastiskt nöjd!!!

Nu ska jag packa klart för vår lilla trip till Linköping. Christian ska besöka resbyråer där på fredag och jag och Theodor hänkar med. Så passar vi på att besöka min mammas kusin Malin ( som är lika ung som jag, dvs inte ens 30, hihi) och hennes man Gordon som bor där. Vi har inte träffats mycket de senaste 10 åren men innan dess träffades vi ganska mycket mellan varven. Ska bli jättekul.

Nej detta blev mest som ett livstecken, återkommer med bilder och fler roliga detaljer från Vasaäventyret längre fram. Om det är någon av er som inte kan vänta på det inlägget så kan jag rekomendera att kika in på vår fina Morningtonblogg.

Ha en bra helg! Kram

Kommentarer
Postat av: Belgo

Det var starkt jobbat måste jag säga! Bra gjort! Jag är på en annan gång ;-)

Just nu har vi nog samma feber som ni hade tidigare...det ger sig inte på lille J. Undrar bara när L ska åka dit....eller om hon klarar sig.

Kram och ha en skön helg!

2009-02-26 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0