Från hårtrollsbebis till präktig pojke.....

Mysig höstig söndag blev det igår. Promenad runt sjöarna på morgonen med bröd till fåglarna och så lekstopp på stora lekplatsen. Pannkakslunch och så sovstund för Theodor och då städstund för oss andra två i familjen. ( Hade varit skönt att byta med den lille) På eftermiddagen tog vi oss till Solna C. Fikade på café, Christian shoppade jättesnygga kläder på H&M och MQ och så gick vi och klippte Theodor. Han var huuur duktig som helst. Satt stilla och var helt faccinerad och såg lite stolt ut när hon fönade honom, hihi.

Så från ett busigt hårtroll till en välklippt gosse:

Hårtrollet nr 1


och tata: präktig gosse i sina nya bruna byxor och tröja med


och så andra sidan med.....



Känns lite sorgligt och väldigt ovant att se honom med en så kort och präktig frisyr men det växer ju ut och det var lite väl slitet......snyft

Bjuder på lite fler bilder för jag är alldeles för trött för att skriva. Har varit på jobbet till 19.30 ikväll.

Hum just detta gillar mamma mu extra mycket, mat överallt och fötterna på bordet......ajajaj.


Eller när jag sitter på soffbordet, då blir hon också glad.....


Imorn ska vi ha pic-nic med hela dagisgänget och fröknarna på eftermiddagen. Jag hade storslagna planer på att steka pannkakor och baka muffins som ikväll men knappt någon mjölk hemma och absolut ingen ork att bege mig ut i den kyliga höstkvällen för att handla heller. Får stanna och köpa något färdigt imorgon...och så tror jag att jag har några av mina bullar i frysen. Det får bli bra det!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: YMB

Vilka roliga bilder. Håret blev ju fint.

Kram YMB

2008-09-16 @ 14:34:33
Postat av: J o s s e

HAHA gulleplutten! :D

2008-09-17 @ 20:07:02
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Världens sötaste nyklippta Theodor! :)

Kram på er

2008-09-18 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0