Höstrusk och hallonsylt och så löser vi finanskrisen också....

Någon som har sett en extra söt familj i Expressen idag? Hahaha.

Förutom att ställa upp som case i tidningen så har det varit en bra och innehållsrik helg. 
Igår innan fotografen och han som skulle skriva kom förbi så hade jag min kompis Karolina på besök. Skönt att jag lyckades lura hit henne så jag slapp ta Theodor med mig ut i en av de höstruskigaste dagarna på länge. Bjöd hit henne på fika så eftersom jag inte hade något mer än några mariekex hemma så blev det till att baka.....det blev riktigt fina chokladmuffins.

I lördags var vi i Åkersberga och hade en jättetrevlig kväll. Theodor var alldeles salig vad kul det var att leka med kompisarna och alla deras roliga leksaker. Hade tyvärr ingen kamera med mig så inga fina bilder på en dansande Theodor utklädd i grön dinodräkt eller på när  hela grabbgänget stod och hoppade i sängen och sjöng med till Mora Träsk så kuddarna studsade...

Vår goskille förstod också denna helg att när det är helg får man gärna sova lite längre på morgonen....skönt, 08.30 är helt ok att kliva upp. Långa goda frukostar blev det också tid för.


Tack snälla mormor för den ljuvligt goda hallonsylten......


Och för mamma och pappa blev det en sådan här godingpaj......

Nej nu har visst John blund varit här och börjat skyffla in sovpulver i ögonen. Kram till er som läser detta här.

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Hehe, så fina ni var i tidningen- blev lite stolt allt! ;D



Gud vad gott med hallonpaj!! Gaah!



Ha en fin dag imon, Puss & Godnatt! <3

2008-10-06 @ 22:27:52
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ni är väl helt fantastiska ni! :)

Kram kram

2008-10-07 @ 08:16:33
Postat av: YMB

Härligt gott det ser ut med hallonsyltmacka.

Vilka snyggingar i Expressen, köpte 3 ex.

KRAM KRAM.

2008-10-09 @ 09:39:39
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: bella

åh va söt han är!

Det är du som är josses storesyster va, ni är otroligt lika varanda! :D

2008-11-24 @ 15:15:11
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0