Trött tröttare tröttast

Jag lever.... Har bara inte haft någon tid eller ork att skriva. Allt har gått i ett sedan sist jag skrev. Förra helgen åkte vi till Skåne på bröllop. Veckan som har varit har bestått av fullspäckat schema. Theodor och jag har gjort vårt, han håller på att få en massa tänder och jag tror det kan ha varit därför han inte har varit på det helt bästa humöret...
När vi lagt honom på kvällen har tiden gått till att förrutom försöka plocka och fixa hemma som vanligt så har jag suttit och planerat och trixat möhippa. Visserligen har Lisa som ska vara tärna dragit det största lasset men många timmar på nätet och i telefon. Vi har inte haft så stort flyt med våra arrangemang. Allt blev tillslut bra, hoppas och tror iallafall att vår vän Karolina hade en trelig och minnesvärd dag. Det blev kidnappning på hennes jobb på Åhléns, brunch, klättervägg och bastu o relaxmys på mitt jobb. En massa god frukt och bubbel under hela dagen. Åkte in till city och åt på en restaurang. Efter middagen begav vi oss till Hamburger Börs för att se REA. Det var överfullt och tyvärr fick vi inte några sittplatser. Blev lite jobbigt för de stackars tassarna. Showen var helt ok. Vi var några tappra som rundade av denna möhippa på Naglos Bar.
Onsdag ringde de från jobbet och undrade om jag kunde komma in halvdag på torsdagen. Gjorde det och sedan jobbade jag hela fredagen där det kändes som att det var hur mycket som helst att göra. Hem från jobbet, leka med Theodor, hämta mat på Thai-kiosken här på hörnet, välling till Theodor och så åkte jag och hämtade upp Lisa vid flygbussen. Lördagen startade kl.07.10 och slutade ca 02.30 på natten. Helt färdig! Christian åkte till IKEA 09.30 idag för att jobba, stod och delade ut flyers, oj vad skoj han tyckte det skulle bli....inte. Själv var jag mest ledsen för att inte få sova längre än till ca 08.50. Uhh, vad trött och sliten.

Jag känner mig som en trött, sliten, tråkig blämänniska som gnäller och klagar, mest på mig själv hela tiden. Nu ska jag ta på mig ytterkläder igen och bege mig ut till lilla ICA här i Råsunda för andra gången idag. Var där och köpte frukost innan i förmiddags. Unnade mig en Aftonbladet med bilaga.....bilagan råkade dock bli glömd i affären så det är den jag ska gå och hämta nu.

Ha en toppenskön söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Häärligt med en update! =)
Skulle gärna snacka med dig IRL också för den delen!.... Kanske senare ikväll!?

2008-05-18 @ 18:24:29
URL: http://lollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0