Tummen upp för snyggaste granen i stan och så fick man VABba lite till i år....

Granen står så grön o grann i stugan...


Lite vatten.....

och sedan en tummen upp för Backvägens snyggaste gran

Skulle egentligen vara på jobbet nu men den lilla prinsen har fått ögoninflammation så no no dagis för honom och no no heldag på jobbet för mamma och pappa. Stackarn, han ser ut som en varig, svullen groda i ansiktet. Detta har jag självklart inte sagt till honom utan att han är lika söt som vanligt. Han har nyss käkat mer lunch än vad jag orkade som vanligt den senaste veckan, så aptiten är det inget fel på och nu ligger han och snarkar.

Här har annars julstädats, packats klappar, lagats godis, skrivits julkort, och allt annat som man gör mest hela tiden. Känner mig lite stressad vilket är typiskt mig.....
Ska tillbaka till jobbet ikväll och köra Yogapasset och efter det har jag dragit vinslotten att få storhandla på Maxi. Just det vi har visst tvättid kl 16 också och så måste vi till dagis och hämta hem lite grejer och till posten o hämta paket och lägga upp Theodors finbyxor och ska bara sa Alfons Åberg vad den där listan kan göras lång.....

Nu ska jag passa på att slå in Christians julklappar innan den lille rödögda  vaknar.

God Jul  om ifall jag inte får in ett inlägg innan dagen med stort J som i Julafton.

Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin granen blev:)

Vilka söta bilder på Theodor.. Va roligt att mössan passade och att han ville ha den på sig framförallt, hehe:)

Du får gärna skicka över lite "Theodormöss" bilder, och om det är okej för dej lägger jag gärna ut dem på min sida.. Så han får modella lite;)



Nu önskar jag er en riktigt mysig jul och Gott Nytt År..

Sköt om er!!



Stor Julekram från Kikan!!

2008-12-22 @ 20:18:13
Postat av: Belgo

Asså det här med Backvägens vackraste gran... kan vi ha nån omröstning?? ;-) Hoppas T's öga blir bra snart. Vi har en med lite var vi med....

Stora Jul-kramen kommer här!

2008-12-22 @ 22:34:54
Postat av: Madeleine

svar Belgo: Ups, tänkte inte på att grannar skulle läsa mitt inlägg, tar tillbaka, så himlans snygg är vår gran kanske inte ändå;-)Stor Julkram tillbaka

2008-12-22 @ 23:08:05
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Buu,inget nytt inlägg?! Nu blir jag besviken!..;(



Äh,det finns säkert en förklaring. Kram&Godnatt!!

2009-01-07 @ 23:11:38
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0