Halleluja vad skönt med helg och vintern är verkligen vinter i år

Mer helg åt folket!!! När man äntligen efter en lugn, "bara göra det man vill och lite till"-helg känner att man börjar koppla av, då är det söndagkväll och dags att börja tänka på jobbet....
Vargavintern håller sitt grepp om vårt avlånga land. Igår lördag var det bitigt kallt ute, så det blev mest innetid, med mkt städande och pysslande. Tog en frisk promenad på em iallafall och sedan lagades det god mat.


Lördagsmys

Idag såg vi solen, nästan spricka igenom i de snötunga molnen och tog oss bort till Råstasjön med skidor i högsta hugg. Theodor lade ner sitt åkande efter 5 minuter och var på riktigt surhumör så det som verkade kunna bli en mysig familjeutflykt slutade med att grinig pappa och ännu grinigare son traskade hem och vasaloppet-närmar-sig-shit-jag måååste-träna-mamman karvade runt några välbehövliga km i spåret. Önskar att jag kunde skriva mil, men det blev nog inte så långt tyvärr.
Tog mig iallafall i kragen och kom iväg på ett Spinningpass nu i kväll också. Efter det så blev det bad nummer två idag, denna gången med min lille badgroda Theodor som sällskap.


Kvaaack

Kvällen har spenderats framför datorn. Mestadels letandes efter bra spinningmusik. Går spinningkurs på jobbet och har läxa till på tisdag att välja ut en låt och köra den på cykel för de andra. Valde tillslut en med Röyksopp...det blir bra det. Inte så tungt till den, det blir mest bara å åk!

Nu ska jag ta mina nyspinnade ben och skutta i säng. Ser ut att bli en sådan där vecka när det händer saker hela tiden, spinningkursen, föräldramöte på dagis, BRF-möte är några av sakerna som står i agendan.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kikan

Hej..

Ja, jag vet ju vad som gör mej lycklig och glad..

Vad jag verkligen älskar att göra!

Det gäller ju bara att hitta något där jag kan förverkliga det:)



Fredag idag, det är ju lite skönt!

Imorgon ska vi ha fest på gymmet. Ja, eller vi ska måla om och fixa. Complett ska bli IS Fitness!

Käka lunch, måla, träna och gå ut och äta middag..

Blir mycket trevligt:)



Hoppas ni får en bra helg ni med!

Stor kraam

2010-03-12 @ 11:51:48
Postat av: Anonym

Vill se en ny uppdatering här snart,med lite nya bilder tack.....

2010-04-07 @ 15:51:59
Postat av: YB

Vill skicka en stor GRATTISKRAM till han i badet.Hoppas att dagen blir jättebra.KRAM

2010-04-07 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0