Bröllop, besök och lite bilder från sommaren som gått

Det blev ett lite tvärt slut där i förra inlägget. Mina föräldrar och syster kom upp till oss där på fredagskvällen. Lillebror och en kompis till honom hade dykt upp ett par timmar tidigare.

Vi fick en kanonbra helg!!! Bröllop och flärd för mig och Christian.

Ja lite puder i nyllet hade inte skadat.... 

Fotboll med ett sk. familjederby AIK-KFF för de andra, vilket slutade 1-1 vilket väl var bra för familjefriden. Sedan var det en lycklig Theodor som blev bortskämd av alla, mormor, morfar, morbror o moster på en gång!


Theodor med världens bästa mormor som ibland har godis i väskan....

Kom inte så långt med sommarens bilder så jag fortsätter med några godbitar från sommaren som gick....

Vi var hemma i Solna ett dygn, där vi hann tvätta, handla, fixa, packa om för att sedan åka ut till landstället på Ingmarsö i Stockholms skärgård. Där fick vi äntligen besök av den efterlängtade solen och riktiga sommarvärmen.


Någon lärde sig att fiska

Fast den fina tygfisken från farmor & farfar är minst lika bra

Lite kallt, lite halt och gå i....hum jag sitter nog här en stund

Åka båt är en av de roligaste sakerna man kan göra tycker han i västen....och fort ska det gå!

Efter 5 härliga veckor av ledighet tillsammans stod det jobb & dagis i kalendern.....buhu. Fast jag lyckas väl självklart att bli sjuk. Dag två får jag gå till läkaren och vips så satt jag där med halsfluss. Inte mycket jobba den veckan. Framåt helgen tog vi oss ut till ön igen. Kräftor & västerbottenpaj och så lite hattar och ballonger. Tjiho vilken skiva :-) nejdå, men det var gott och mysigt.



Mmmm kräftkalas


Badpojke

Så blev det helg igen och vi tog på finkläderna och packade oss in i bilen för en färd till Linköping. Där var det dop och fest för Gustav och hans mamma malin som fyller 30 senare i höst.



"Hittade en morot i deras trädgårdsland mormor, tror du Gustav vill smaka?"
(Bilderna från dopet är tagna av min fantastiska syster Josefine)

Nu väntar tvättstugan på mig och sedan ska det repas yogaposer....första yogaklassen är i morgon bitti kl.07.00. Har inte hållt igång med Yogan som jag hade tänkt mig under sommaren. Det ångrar man ju nu. Extra stel känner jag mig också efter min löparrunda igår. Ja, ni läste rätt, jag är ute och springer lite. Har ju helt otroligt klarat av tre av fyra lopp i den svenska Tjejklassikern. En mil på Lidingö i slutet av september är det kvar. Bara bita ihop och ut och kuta....

Godnatt och på återhörande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0