BrunettBerta is here, soon queen of the Bloggingworld

Oj vad det tar på krafterna att jobba och samtidigt ha ett liv. Jag är så trött i ögonen att jag måste kisa för att se vad jag skriver just nu. Men jag kände att jag bara måste skriva ett litet, litet inlägg. Jag har ju trots allt varit på en 7 timmar lång bloggkurs idag. Mycket intressant och jag känner mig helt taggad att blogga från jobbet. Galet spännande faktiskt. Jag känner mig över huvudtaget väldigt taggat över mitt jobb just nu. Skulle vilja göra ALLT på en gång. Det är besök och goodiebags, kampanjer, yogakurs, ringa kunder, möten och visningar. Utbildning i 6 hela dagar nu i oktober,"Teoretisk grundkurs" hos The Academy så att jag ska kunna köra pass på vår Healthclub. Lite längre fram ska det förhandlas nya avtal med våra kunder också......som ni hör så är jag inte sysslolös och det känns kul!

Om någon undrar vad jag har för en rolig arbetsplats så är det på Sveriges finaste Affärssporthotell Mornington Hotel i Bromma. 

Tjihoo jag kan länka. :-)

Imorgon är det min lediga fredag eftersom jag bara jobbar 90 % (vilket Christian också gör) så Theodor går bara på dagis mån-tors. Åhh vad jag hoppas att det blir en skön höstdag så vi kan vara ute och leka hela dagen. Ska köpa lite nya växter till fönstrena också, glömmer bort att vattna nu när man inte går hemma och skrotar som jag har varit bortskämd med i nästan 1 1/2 år.

Nej nu är ögonen så små att jag knappt ser något alls.....

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: GM

Haha ja men eller hur så blir det något annat också. Börjar också bli lite trött på dagens outfits så det är nog kanske en ganska bra ide :D



Haft en bra dag annars?



Ha det så bra

2008-09-18 @ 23:01:42
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Hihi, yes box- nu vet du vad jag har sysslat med i dag (i stora drag) ^^,



Puss & Godnatt kära syster- vi hörs!

2008-09-18 @ 23:09:44
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Haha- ska du kalla dig för Brunettberta förresten?! ;D

2008-09-19 @ 15:56:34
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0