Måndag med farmor

Så lider denna gråkalla måndag i början av mars mot sitt slut. Vaknade av att det luktade... bajs!
I dörröppningen in till mig i sovrummet stod en lätt stressad pappa med sin lille son på armen. -Hörru jag måste verkligen åka nu. Har bytt vääärldens bajsblöja, pyjamasen ligger i badkaret och jag hoppas han är ren.
Mmmm, finns mysigare sätt att vakna på men det blev en bra dag iallafall.
Theodors farmor Tove skulle på kurs i Solna idag och passade på att komma förbi oss innan. Vi fikade kaffe och mina hembakade kärleksmums, snoddas, mockarutor eller vad du vill kalla de fyrkantiga chokladkakorna med smarrig glasyr. Jag fick jättevackra tulpaner  och Theodor fick en försenad julklapp från en av Toves väninnor i Danmark. Ett par supercoola jeanshängselbyxor och en snygg grön tröja.
Vi spenderade även eftermiddagen med farmor, fast då strosandes i Solna C. Provade vårkläder och så lite mer fika.....
Har faktiskt halsbränna ikväll. Borde dra ner på kaffe och chokladkakor. Får gå tillbaks till semlor ;-) De mådde jag finfint av.
Kvällen var inte mer spännande än en helt vanlig måndagskväll. Fiskbullar till middag, Christian vid CSI på TV och jag som hamnade här. Hum, har lite ont i halsen och Theodor ligger där inne och småhostar. Blää, inte bli sjuka nu. Borde gå och sova så inte immunförsvaret bryts ner mer än nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt sätt och vakna på ja.. :P haha!

2008-03-03 @ 23:30:29
URL: http://sbergman.blogg.se
Postat av: J o s s e

Haha mamma äter säloljetabletter och dom gör att hon Luktar hav..Bara lite kul att "reta" henne!..;)

Näe,ingen som har haft tid att fota mig än..

2008-03-04 @ 20:38:42
URL: http://lollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0