Redan Torsdag.....

Oj vad det går snabbt. Händer en massa saker hela tiden. Kort uppdatering så ni vet vad vi har haft för oss här i dagarna.

Tisdag: Jag och Theodor var på sång & lekstund på fm. Han var så glad och sjöng så bra ;-) På vägen hem råkade jag gå förbi hembageriet....blev tvungen att gå in och köpa en semla.

Vid 18-tiden kom några vänner på besök. Åt en god nudelwok drack lite vin och rundade av med chokladglass. Ovanligt trevlig tisdagkväll. Missad dock Ugly Betty på TV.

Nu är Theodor vaken efter en ovanligt lång förmiddagslur och lunchdax är det. Vi ska in till City och träffa några som jag jobbar med så bäst att sätta fart. Oj, nu sitter visst Theodor och käkar reklam hoppas han orkar spagettin som just nu värms i mikron med.

Fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Lisa

Börjar jag ana ett visst semleberoende?? ;)

2008-01-31 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0