Kort om dagen

Galet trött, skulle kunna sova sittandes.....

Hade fem saker på att-göra-listan denna måndag. Två fixades via telefon. De andra var: Hämta passen! ( den har hängt med ett tag) Lämna ett paket på posten! Lämna tillbaka tidningar på bibblan!
Efter en lugn förmiddag hemma i lyan så kom vi tillslut ut och lyckades då krocka med några andra i föräldragruppen. De skulle ta en långispromenad till Hagaparken.....och jag vill ju aldrig missa något så in med paketet under vagnen och traska på. Jättemysig och skön promenad och en god fika på fjärilshuset.
Hann dock pricka av mina inte allt för avancerade projekt på listan också, bara några timmar senare än tänkt. En lista som inte var så välskriven denna afton var shoppinglistan till Maxi. Jag fick äran att åka dit ikväll igen och kombination trött, hungrig och dålig lista är aldrig bra.Bläää! Efter 480 varv ett antal svordommar och nästan 2 timmar senare kom jag insläpandes med tre tunga kassar.

Det var sista shoppingen där på minst 3 veckor.....känns inte ett dugg jobbigt. 
 image10 image11 Kanske ligger på någon av dessa stränder nästa måndag istället

Nej nu ska vi in och beställa solkräm och saltlakrits på flyget.

Sov gott!














Kommentarer
Postat av: J o s s e

JAG ÄR INTE AVUNDSJUKT, JAG ÄR INTE AVUNDSJUK, JAG ÄÄÄR INTE AVUNDSJUK.. Försöker jag intala mig själv ja... =P

Hoppas att du har haft en fin dag kära sis´!
Själv har jag studiedag imon.. =)

2008-01-30 @ 23:45:46
URL: http://lollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0