Njuter av livet ar bara fornamnet =)

Om nagon dar ute letar efter paradiset pa jorden sa kan ni sluta leta nu. Jag har hittat det! Helt fantastiskt, vilken underbar o. Inte overdriven lyx, men det man behover och lite till i ett landskap och en atmosfar som tar andan ur en. Vi gled in i en vik som var sa vacker sa klockorna stannade. Turkost vatten, kritans vit sand och sa den galet gronskande kuperade on bakom. Den stosta delen av on ar vild djungelmark men den ovre delen ar bebygd med 3 Resorts. Vart ligger 15 min fran starnden dar vi kom. Vi akte flak bakom en traktor till andra sidan. Bland en massa grona, palmbekladda kullar ligger bruna bungalows utspridda. I en av dem bor vi! Nedanfor ligger en liten vit strand och vackra klippor. Vattnet ar som ett akvarium och det ar manga som snorklar. Dykturer inne ifran Patong gor dykstopp utanfor har.
Poolen byggdes for bara ett ar sedan och ar sa frasch och lacker och kanns riktigt lyxig. Onskar jag fattade mig pa hur jag kan lagga in bilder fran kameran for det gar inte beskriva hur harligt det ar har!!!!

Finns bara ett fel med detta Raya och det ar att vi bara ska bo har i 2 natter, skulle garna bo har hela tiden som ar kvar.


Sa denna dag har vi forst legat vid poolen och lyxat. Sedan hamnade vi nere pa den lilla strandplatten har vid hotellet. Vi borjade snacka en massa med en trevlig italiensk familj som har tva sma killar en pa drygt ett ar och en pa drygt fem. De har varit i Thailand i tva manader och ska nu runda av med nagra dagar har i paradiset.

Jag ska nu runda av detta inlagg och ga ut till mina alsakde grabbar som sitter och kollar pa fotboll i restaurangen. Kanske tar en Singha, sander en tacksam tanke till min kollega som tipsade om denna plats och fortsatter njuta av livet.

Kram alla


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Åååh,åååh,åååh...Fusk....Tur att du inte kan lägga in bilder, då hade det blivit För mycket!..(;

2008-02-10 @ 18:48:47
URL: http://lollipoppan.blogg.se
Postat av: Gunhild

Det låter härligt.Njud det lille paradis o ha det så bra.Här är det koldt o grått som vanligt.Store kram till er alla 3 från Gunhild

2008-02-10 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0