Happy Valentine

En hjartehalsning till er daer hemma. Vi har nu avnjutit en god middag pa hotellet. 30 grader varmt och en behaglig bris som gor att kvallen kanns skon. Det har varit en heldag har pa hotellet med pool och for min del ocksa manikyr & pedikyr som min kare Christian gav mig i present. Min present till honom aer att jag later honom aka ivag pa en heldags fisketur imorn ;-). Hoppas att det gar bra att vara sjalv med lilleman.

Vi kom tillbaka hit till Patong forst igar em. Vi kunde inte slita oss fran var oas Raya Island utan bokade pa en extra natt. Vi far nu leva pa burknudlar till iallafall resten av luncherna. Men det var det vaert.

Nu ska jag ta mina nypolerade fotter och traska upp till mina grabbar och sa fortsatter yatzy-kampen som jag leder an sa lange.

Hoppas ni far en fortsatt karleksfull dag. Stora kramar

Kommentarer
Postat av: Gunhild

Happy Valentin på er alla 3.Sol her idag men blåst och kallt.Ses tidligt mandag morgen.Plan för mandag.I kör hem til jer.Johan kommar ca. 11.30 o passar Theo.Jag kommar ca 13.30 o tar över.Köpar mad o babymad.Har I andre forslag så sig til.Nyd de resterende dage af värme o sol o semester.God fiskelykke Christian.Stort Kram Gunhild

2008-02-14 @ 23:15:43
Postat av: J o s s e

Saknar er...

2008-02-16 @ 23:31:31
URL: http://lollipoppan.blogg.se
Postat av: Lisa

Har inte läst dina inlägg på ett tag.
Å, jag är grön av avund! Låter som ni har det helt underbart! Vi har faktiskt en riktigt härlig vårdag idag. Var ute på rasten och det var riktigt skönt ute.
Ha en fortsatt bra semester!!
Stor kram

2008-02-18 @ 14:25:57
Postat av: J o s s e

Välkommen hem!
Känns tryggt att ha er på "hemmaplan" igen...;)

Syns snart-Jippiii! ;D

2008-02-18 @ 22:42:02
URL: http://lollipoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0