Om 1 år och 1 tim och 20 min smäller det....

Då fyller jag tant! Men det ska vi inte tänka på nu. Här sitter en trött men ung och fräsch 28-åring och knapprar på tangenterna. Har förgyllt kvällen med Desperata Hemmafruar och premiäravsnittet av Fula Betty. Härligt!

image45
Såhär glad kan man vara när man snart fyller år........eller för att man inte fyller tant på länge


Dagen har varit strålande av sol och Theodor har strålat på det mesta av dagen med. Vi lekte en massa i sandlådan och gungade på fm och efter lunch sov han ute en timma och därefter var vi en sväng i Solna C. Kl 15.30 hade jag avtalad tid med min chef för att prata jobb. Hade hoppats att Chrstian skulle kunna komma förbi på hotellet och ta över honom...men det gick inte. Inte helt enkelt att koncentera sig när man i ögonvrån såg sin lilla buse kasta russin och mosa in majskrokar i mattan, klättra på möbler leka spotta på golvetleken, vilket var en ny lek för dagen, och allmänt inte sitta still en sekund. Inte många ettåringar som sitter still så han var inte ovanlig alls och egentligen väldigt snäll men oavsätt så blir det svårt att slappna av och sitta där och prata om sina starka sidor och mål i arbetslivet etc. Jag får skylla mig själv, nr ett jag kunde kanske bestämt en annan tid och dag med min chef, nr två, snälla farmor erbjöd sig att passa honom.

Nu ska det sovas och jag hoppas att jag får vad jag önskade av Theodor- en hel natts ostörd sömn!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
Hoppas att du har haft en finfin dag!!?

=))))))))

2008-04-23 @ 19:00:27
URL: http://lollipoppan.blogg.se
Postat av: sara

grattis !

2008-04-24 @ 18:28:22
URL: http://timtal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0