En glad yogalärare och Kikki Danielsson

Denna fredag har varit en ovanlig dag för jag har inte varit med min son mer än sammanlagt ca 45 min. Jag åkte tidigt till jobbet där 9 timmars yogkurs stod på schemat. Farmor Tove kom hit tidigt för att vara med Theodor och sedan åkte Christian som började sin arbetsdag med 2,5 timmars möte på MITT hotell. Jag hade lurat dit hans säljgäng och bjussade på ett grupprum, en visning av hotellet med mig och en hälsosam lunch.

Min mardröm jag hade inatt om att vi fick värsta stora provet på ALLT om yoga och lite till som olika mossor och växter och gud vet vad man får allt ifrån när man drömmer, blev ingen sanndröm tack & lov, men vi hade praktiskt prov där vi alla fick hålla i en miniklass på ca 20 min. Phu det gick bra, jag var sist ut och fick till det ganska bra. Jag var tydligen en ovanligt glad "yogalärare" som måste tänka lite på att inte låta för dramatisk som en sagotant när jag instruerar...haha. 

Ska in till jobbet på tisdag em och prata jobb med min chef....hum kan vara lite spänande saker pågång.

Efter jobbet idag så susade jag till Solna C där jag fikade med min kära vän Emilia. Stooor latte och hemmagjord chokladboll som jag definitivt  måste ha fler av.

Handlade lite "bra för magen mat" till min fortsatt lite hängiga lilleman. Kom hem lagom till att Christian stod och skakade välling. Jag kastade av mig jackan och sjönk ner i soffan. Fick en mysig knapp halvtimma med Theodor och lyckades få honom att somna ganska snabbt utan en massa protester (jag har kommit på några nya knep på studsbollseffekten).

Lite god mat och ett glas rött vin, så ska det låta och talang och någon hockey har fladdrat på TV. Nu sitter Christian och dreglar över Kikki Danielsson på TV och jag ska snart bege mig till TV-soffan jag med. Ganska trött efter dagen, inte van att göra så mkt saker för mig själv. Men nu glädjer jag mig över en relativt oplanerad helg där vi ska vara tillsammans och mysa alla 3 och fixa med balkongen och njuta av det utlovade vårvädret.

Ha en skön helg alla nära, kära och ev okända som läser detta!

Kommentarer
Postat av: mulin

Din dag lät fin. Hoppas att helgen fortsätter så.

2008-04-18 @ 22:29:24
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0